Merhaba. Bebeğim 50 günlük ve kız bebek. Boy. 58 cm kg 5630 gram. Çok iştahlı olduğu için anne sütü dışında bazen günde 1 ya da maksimum 2 kez mama vermek zorunda kalıyorum. Doktorlar kilosunun fazla olduğunu ve mama verdiğim için böyle olduğunu söylüyor. Bebeğim yarım saatte bir emmek istiyor dolayısıyla akşama doğru sütüm azalıyor. Çok ağladığı için bazen mama veriyorum o saatlerde yoksa durmuyor çocuk ağlama krizine giriyor açlıktan. Günde 1 kez mama yemeyle böyle kg problemi olur mu ya? Sürekli mama ile beslenen çocuklar obez mi anlamadım? Yardımcı olur musunuz?