AslanEkrem merhaba anneler bebeğim 11.ayına girdiğinden beri o kadar huzursuz ve mızmız ki uyku düzeni berbat oldu sürekli emmek istiyor sizde durumlar nasıl
Busu AslanEkrem bende anca rahatladım diyebilirim ayakta sallardm hep ama artık Herseyi düzene grdi çok şükür diş problemi yaşıyordur belki bebeğiniz
AslanEkrem ben hala sallıyorum sanırım uzun zamanda sallayacağım kaderim heralde belkide diştir doğru