Sedoss
Ben de zeka kartları aldım ama kayinvalidemlerde olduğum için çok aktif şeyler yapamadım çocuğumla. Şimdi e-bebekten hışırtılı çıngırak aldım. Ara sıra da yüz üstü koyuyorum. İnternetten çocuk şarkıları açıp kollarını bacaklarını birleştiriyorum. Şarkıya eşlik ediyorum. Arada bak bunlar senin ayakların bunlar da minik parmakların, şu ağzın, şu burnun diyerek konuşuyorum. Kucagimda evi gezdiriyorum. Gördüğümüz şeylerin isimlerini soyluyorum. Bir de babamiz uzakta olduğu için görüntülü konuşuyoruz. İyi bir şey değil ama babasının simasina aşina olmasını istiyorum. Bak baban burda, bak baba sana ne diyor diye diye alıştırdık babasına. Görüntülü konuşmalarda artık ses çıkarıyor kendisi de. Babasının söylediklerine gülüyor.