Minikbirisi Kızlar bebeğim kabız naptıysam olmadı zeytinyağı içirdim poposuna sürdüm bir sürü masaj tekniği yapıyorum ama olmuyor yelleniyor ama kaka yok dün 2 damla kaka yapmıştı bu süreç 3 gündür devam ediyor bu arada hem mama veriyorum hem anne sütü
eadrn11 Niye poposunu uyarıyorsunuz ki ileride çok kötü sonuçları olabilir 3 gün çok normal bir haftaya kadar yapmayabilir
Minikbirisi eadrn11 ama mama kullanan bebeklerin her gun kaka yapması lazımmış ve bebeğim çok fazla ıkınıyor