Emirinannesimrvdll Üç gün önce eşimin testi pozitif çıktı bu akşamda 6 aylık bebeğinin ateşi çıktı vücut sıcaklığı normal ama kafası yanıyor ne yapabilirim yardım lütfen
Seymen1905 Emirinannesimrvdll benim oğlumda 6 aylıkken geçirdi bize calpol ve bi kaç daha ilaç vermişlerdi burnu tıkanmışt çok ağır geçirdi yavrum 10 gün de anca iyileşti iğne vurdular ateşi için düşüremedik ilaçla falan
Seymen1905 Emirinannesimrvdll bol bol emzirmeye çalışıyordum ama pek emmiyorduda zorla emzirmeye çalışıyordum
Emirinannesimrvdll Seymen1905 bebeklerde korona sonrasında kas hastalığı olabilme ihtimali varmış bununla ilgili bi bilginiz var mı acaba