Benim oldu 2 günlükken hiç işememişti 2. Günün sonunda işedi onda da çok ağladı hastaneye götürdüğümüzde çocuk aç ve susuz kalmış denişti doktor halbuki sürekli emzirmiştim, sütüm geliyor sanmışım meğer, hem de bebekte idrar yolu enfeksiyonu varmış 3 gün tedavi gördük. Size tavsiyem bebeğin dudakları kuruysa ve işememesi hala devam ediyorsa doktora götürün. Sütünüz ilk günlerde az gelebilir endişelenip mama vermeyin ben sürekli emzirmeye devam ettüm ve sütüm sonradan çok arttı inşallah sizinki de iyi olur