Benim oğlum bir kere benim yüzümden yataktan 2 kere beşikten düştü. Hepsinde hastaneye gittik. İlk sordukları kustu mu, kulağından akıntı geldi mi, burnu kanadı mı? Onun dışında bizi 3 saat orada 1 er saat arayla kontrol ederek beklettiler. Röntgen filan çekilmedi. Uyuyabilir demişlerdi. Ama hastanede olduğumuz süreçte saat başı uyandırıp gözlerine baktılar. Dengeli duruyor mu yürüyor mu diye baktılar canım. O yüzden içine sinmiyorsa götür yoksa bu dediklerim yoksa korkma. Allah korusun.