Asklepios bizde eşimle ayrı kendi başıma ayrı düşünmekten kafayı yiyeceğiz, şu maddi olaylar bizi ap ayrı yoruyor manevi olaylar desen heryer battı yandı bitirdiler herseyi, herseyi sorgulamaktan herseye neden neden neden demekten ve bir cevap bulamamaktan tükenmek üzereyim hepimiz öyleyiz, en basından geçim sıkıntısı herkeste olduğu gibi, eşim askeri personel güzel maaş alıyor çok şükür ama buna rağmen bize kalan bir para yok ne kenara atabiliyoruz ne ayı çıkarabiliyoruz hep eksi hesap hep kredi kartı kredi borcu, ev alalım desek alamıyoruz en berbat ev deprem öncesi 300 bin lira, güzel bir evde kiracı olayım diyosun en kötü evler 1000 lira oda deprem öncesi küf tutan evler, araba alsan piyasa o kadar batık o kadar lanet ki arabaya bile bakamıyosun, hasta oluyosun devlete randevu bulamıyosun özele gidiyosun bi dünya para, eşimin 20lik dişi çıkıyor günlerdir ağrısından ağlıyor devlet diş hastanesine gidiyoruz pandemiden dolayı kapalı deyip bakmıyorlar özele gitmeye bile korkuyoruz bir diş çekimi 500 lira, çocuğuma hiç gelmiyorum bile ne kıyafet ne yiyecek el yakıyor hepsi bundan iki uc sene sonra hayatımız ne olacak gözümün önüne bile gelemiyor hic güzel şeyler düşünemiyorum ülkenin hali belli heryer yanıyor heryerde haksızlık adaletsizlik nerden tutarsan tut yaşanılacak bir dönemde değiliz hersey bu kadar kötü hersey bu kadar zor olmamalı, biz bu dünyaya yaşamaya mı geldik yaşamak icin mücadele etmeye mi belli değil gerçekten durumlarımız içler acısı 😒