Kizlar merhaba bebegim 7 ay 9 gunluk. Evimiz cok sicak ben yinede her dakika klimayi acmiyorum. Klima acikken zibin sort giydiriyorum ve altinda tutmuyorum kesinlikle. Klimali bile olsa odanin isini 25 yani. Sadece terlemiyoruz yoksa oyle buz degil. Geceleri de tavan vantilatorumuz var cok sicak diye calistiuoruz ama zaten havayi donduruyor. Bebegim bu saat oldu uyumuyir. Gazini cikarirken cok kokuyor ve arka arkaya cikariyor. Birde oksurugu var. Hasta mi oldu acaba?