Anne17
Ssssraa
Mervetahir balkonda karanlıkta açtık, göremedik hiç, birer parça yedik, tadının kötü olduğunu anlayınca bıraktık, mutfağı topluyordum, çikolatayı da çöpe atacaktım bi baktım böyle 🤦🏻♀️ İnternette de baş ağrısı yazsan kansere kadar götürdüğü gibi, bunda da kurt falan yazıyor, iyice tedirgin oldum 🙄