Musam travel sistem bana da çok kaba ve kullanışsız gibi geliyordu başından beri. Bu yüzden 7 aylık hamileyken baby care maxi aldım. Şuan o kadar memnunum ki anlatamam. Bebeğim de çok seviyor ve içinde çok rahat ediyor. Kızım şuan 6 aylık. 3. ayından beri bindiriyorum. Kış bebeği olduğu için hep puset kullanıyordum şimd ağırlaştı araba artık 😊🤭 hem alt kısmı geniş fazla eşyaları katabilirsiniz. Hem de önünde yeme içme için kısım var. Sürmesi kolay. Yatır yarı yatar pozisyon oturur pozisyon var. Travel gibi içini bir sana bir dışarıya kaldırıp çevirtmiyorsun öyle çok zor olur zaten , kulbunu yön değiştiriyorsun. Çok fazla yer de kapatmıyor katlayıp bir kenara katıyorsun 😊