Gullcann valla çok doğru söylüyorsun.alışması zor oluyor tadı dediğin gibi nerdeyse aynı bilsem onuda başta tattırırdım ama Hiç ihtiyaç duymam sütüm yeter, çalışmam bebeğimi evde sütümle beslerim sanmıştım ama geçim sıkıntısı gelecek kaygısı herşeyi altüst ediyor