alerjikbebekanasi Arkadaşlar ilk dozda ates olmamıştı ama bugün 2.dpzu olduk aksam huzursuzlanınca calpol verdim 36,5tu ateşi şimdi 37 olmus. Calpol vereli 2 saat oldu tekrar vereyim mi acaba?
Gulsen6137 alerjikbebekanasi kızım 4 gün önce oldu doktorumuz özellikle bu aşı ateş yapıyor diye belirtti..ateşi çıksın çıkmasın yarına kadar 6 saatte bir,bir ölçek calpol ver demisti en yüksek 38e çıktı ertesi gün düştü cok şükür..En az 4 saatte bir veriliyor diye biliyorum bende geçmiş olsun
alerjikbebekanasi Kk41 korkum ben uyurken daha da yükselir diye. Uykusunun içinde inliyor ağlıyor gibi su an zaten.
Busra0zturk Bebeginizi çok kalın giydirmeyin, klimanızı açmıyorsanız tek zıbınla dursun. Carpol 4 saat bir verebiliyoruz diye biliyorum. Bebeginizi kucagınıza alın sevginizle güvende oldugunu bilir inşAllah sabaha birşeyi kalmaz
alerjikbebekanasi Busra0zturk Antalyada yaşıyoruz kliması yatmak imkansız maalesef. Sabah kadar kucağımda koyun koyuna yattık 🥰 bugün atesi yok sükür.
Selinmtl 4 saatte bir verebilirsiniz diye biliyorum. Ben 1.dozda ateş yükselirse veririm demiştim ateş 38 olup verdiğimde ise hemen düşmediğini gözlemledim. Önlem için belirli aralıklarla vermekte bence fayda var
alerjikbebekanasi Selinmtl evet hemen düşürmüyor bende o yüzden gece tereddüt etmiştim ama sürekli kalkıp baktım atese 37yi geçmedi çok şükür o yüzden tekrar vermedim.
alerjikbebekanasi Gulsen6137 bize e 4saat arayla ver demişti ağrı huzursuzluk yapacağı için. Yaptırmadan 2saat önce vermeme rağmen yükselince daha da yükselir diye panik oldum ama sık sık takip ettim yükselmedi çok şükür bugün ateşi de olmadı.
Nurcannn alerjikbebekanasi 9 ayda 1 yaşında olan aşı olunuyor siye bliyorum o öne çekilmiş sanırım. Benm daha var 5.5 aylığız:)