Arkadaşlar 2 gündür kullanıyorum çok hasta bebeğim ama uyku ve halsizlik çok oluyor sanırım bu şuruptan ve toplatılıyormuş bi tatlı kaşığı 3 öğün veriyorum zararmı verdim çocuguma naptım uyuyamıyorum ilaç ağırmış bayada içirdim ilk kez antibiyotik kullanmak yerine doktordan bunu istemiştim 6 saatte bi 4 saatte bi veriyordum çok uyuyor hasta diye diyordum ama 😢