Tosbikella evet cnm o Esnada da sancı giriyor yada kramp giriyor olması lazım benim saat 4,5 gibi Öyle başlamıştı ben yalancı sancı sandım gece 12 de uyudum3,4 gibi yarımsatte giren sancılara uyandım ve nişanım gelmişti sancılarıma dakika tuttum 10 dakikaya düşünce gitmiştim ben