Tosbikella evet yarımsaat ile sıklaşmaya başlamıştı benim normali o ztn ama onun öncesinde bebeğinin sertleşmesi toparlanması göz önünde bulundurulur ishal yan sıra başlangıç belirtisi bulantı da buna dahil yanı sıra olmayanda oluyor ama ishal kesinlikle görülür dediğiniz gibi gaz gelipte yapamamak Kramplar olabilir şuanda