Canan_sezer Evet başlıktan da anlaşıldığı gibi ek gıda dönemi biz tadı lara erken başladık nasıl geçiş oluyor corbqlarmı yemek mi lütfen bilgili anneler bilgilerinizi bizimle paylaşın