Merhaba 3. ayımızda biz de idrar yolu enfeksiyonu için Suprax şurup kullanmıştık. Ben burada farklı bir şey söyleyeceğim. O dönem ilacı kullanırken bebeğimin karaciğer enzimleri antibiyotikten dolayı aşırı yükselmişti ve doktorlar bunun ciddi bir şekilde takibini istemişlerdi ben de açıkçası idrar enfeksiyonunu falan düşünemedim korkumdan ve hemen şurubu kestim, 2 ayda değerleri kısmen düzeldi ve kontrollerimiz hala devam ediyor. İşin özü idrar enfeksiyonunuzun geçip geçmediğini ilacı kullanmaya başladıktan sonra belirli aralıklarla kontrol ettirip ilaç bir başka şeye zarar vermeden önlem almanız aslında yazmamdaki amaç. Umarım anlatabilmişimdir 😊