Tubacnr0 Benimde bgn 23 günüm doğum yapalı hem iç hemde dışta dikişlerim çoktu doktor riskli olduğunu söyledi baticon sürüp orayı temizle kuru tutmaya çalış 3 tane krem verdi doktor baticon ve kremleri sürdüm sabah akşam şuan rahatlıkla hareket edebiliyorum bi iki tane kaldı dikişim onlarda inş düşmek üzere