Sdatrk maalesef öyle,alışırsa daha fena.uyku eğitimi vrrdir,be sen üzül be de o üzülsün.benim evde tv kırık,zaten ne ben ne eşim tv izleyen insanlar değiliz.hiç açılmıyor evdr.kızıma da uyku eğitimi verdirdim o şekilde kendi uyuyor.tabi her zaman 4 4 lük koyar koymaz uyumuyor.yeri geyor inat ettiği zamanlar da olabiliyor,ama kolaya kaçmıyorum,istediğin kadar inat et,eninde sonunda uyuyacaksın deyip bekliyorum başında.zaten o da uyuyor istediğinin olmayacağını anlayıp🤷♀️