tam 6. ayında yaptırdım ben. sizin gibi çok korkuyordum erteleye erteleye o zamana kadar geldi zaten.
lokal oldu, uyuşması için iğneyi yaparken ağladı doğal olarak. sonra acıyı hissetmez hale geldi. iğneden 15-20 dk sonra sünnet işlemi başladı ben de babası da yanındaydık konuştuk oyuncak gösterdik. o anlarda ağlamadı, dediğim gibi hissetmedi çünkü. eve geçip birkaç saat geçtikten sonra muhtemelen çiş yaptı o zaman çok ağladı yalan yok. o ağladı ben ağladım. ama geçiyo. uzun sürmüyo. hatta ben gece de ağlamaktan uyuyamaz sandım yere yatak yaptım yanında olayım diye ama gecesi her zamanki geçti. ertesi gün keyfi eskisi gibiydi. yarası da birkaç güne geçti. bezi açıp kapattıkça biraz rahatsız oldu ama o kadar. ne varsa ilk gün birkaç saatde var sonrası kolay :) hiiç korkmayın ve daha fazla geciktirmeyin bence. güçlü olun sizden güç alsın🙏🏼