8 ay 15 günden bildiriyorum aynı durumdayım, yanından ayrılınca çığlık çığlığa ağlıyor dışarıdan duyan çocuğa şiddet uyguluyor sanır, ben nereye oğlum oraya oyuncaklarıyla birlikte oyalansin diye veriyorum eline yemek yaparken bide kukulinin müzikleri seviyor onu aciyorum napayım böyle idare ediyorum, bu ayda bı gerileme oluyormuş zaten uyku da felan bide dönmeye başladı sağa sola, dişler de gümbür gümbür geliyor 🙈ayrılık korkusu da oluyormuş onunda etkisi var benimki kucağımda bana sarılıp duruyor 😥 atlaticaz inşallah biraz daha sabır 🤗