Merhaba kızlar. Oğlum 3 yaşında. Dışarı çıkınca her şeyi istiyor, istediği olmayınca tutturuyor asla unutmuyor. Mesele scooter sürüyor sonra bi akülü araba görüyor başlıyor ağlamaya onu kullanıyor. Sonra uçan balon istiyor onu elde edebilmek için ağlıyor. İstediğini yapmamakta kararlı oluyoruz ama kesinlikle vazgeçmiyor ondan. Son 1 haftadır dışarı çıkmak resmen eziyet oldu. Konuşurken bile ağlıyor, su isterken bile 😩 ne yapacağımı şaşırmış durumdayım , dönemsel mi yoksa böyle kalacak diye korkuyorum. Sizde durumlar nasıl?