Bal-Kaymak peki ne yapalım? Hepimizin yurtdışına çıkabilme fırsatı, kaçabilme fırsatı var mı? Ki çıkabilsek bile suriyelilerden afganlardan vs. farkımız ne olur ? Tavsiyemdir Atatürk gençliğe hitabeyi bir kez bir okuyun ve düşünün. Atatürk’ün ve atalarımızın torunuyuz.. Bu vatan bizim. Bu topraklarda hepimizin dedesinin nenesinin kanı var. Sahip çıkmalıyız. Evlatlarımız için. Daha çok okumalıyız. Daha çok araştırıp sorgulamalıyız. Hakkımızı daha fazla aramalıyız, hesap sormalıyız. Yavrularımıza doğruyu göstermeliyiz. Bu ülke bir tane, buradan başka yer yok. Bende ümitsizliğe kapılıyorum evet ama tarih sanırım tekerrürden ibaret çocuklarımız için dayanmalıyız..