sedaomur26 merhaba, iyi geceler…
Siyasi görüşümü açıkça belli etmek istemem yeri olmayan bir platformda… Yine de bu olayı asla hükümete bağlamadım. Tedbir konusunda eksiklikleri var ama bu hükümetin yaptığı bir şey değil kesinlikle. Bu bir terör saldırısı. Bu terör örgütünün işi. Bunu hükümete bağlamak ekstra bir kargaşaya ve fikir ayrılıklarına sebep olur. Şu an birlik olma zamanı, şu an birbirimizde güç bulma ve yardıma ihtiyacı olanlara yardım etme zamanı.
Mülteci sorununa gelirsek… Yangın gibi bir afet ayrı, bu apayrı bir gündem ve sorun. Tabiri caizse sapla samanı birbirine karıştırmamak gerek. Yangın öncelikli gündemimiz elbette ama bu “mülteci istilasını” unutacağımız anlamına gelmiyor asla. Bununla ilgili tavrım ve fikrim sabit; hiçbirini istemiyorum ülkemde.
Beni azınlık durumuna sokan, benim ülkemi kendi ülkesi gibi sahiplenip beni istememeye yönelik fikir beyanlarında bulunan, ne olduğu belirsiz insanları kesinlikle istemiyorum. Necidir, kimdir, katil midir, tecavüzcü müdür, sapkın mıdır? Bu insanlar bir ordu şeklinde neden ülkemin sınırları içerisinde yaşamaya geliyorlar? Bu neden engellenmiyor? Sorular bunlar olmalı… Yangın çıktı gündem değişti düşüncesi olmamalı…
Kaçtıkları bir savaş dahi olsa ülkelerini ve topraklarını korumaları gerekiyor. Bizler de tarihimizde büyük savaşlar yaşamış bir milletiz. Tek bir farkımız var, korkup kaçmadık. “Mülteci” konumuna hiçbir zaman düşmedik, Allah düşürmesin. Yine olsa yine savaşırız toprağımız için. Sırtımızda topta taşırız, cepheye tüfekte… Biz böyle gördük, tarih bizi böyle yazdı. Kaçmak korkakların işi ve ben bu korkakları topraklarımızın en ufak bir karesinde bile istemiyorum. Çöplüklerine dönsünler.