Tugceege35 normal bardağa koyun ona gösterin nasıl icildigini görsün biraz koyun içine onun eline verin içsin. Benim kızımda asla su icmezdi biberonla asla iciremedim alıştırma bardağı sürekli attı fırlattı istemedi. Bende normal bardakla verdim 6. Aydan beri şuan 12 aylık bardağı eline veriyorum suyunu katıyorum içiyor