Oğluşum sadece uykudan uykuya alıyor emziği normalde gündüz ağladığında ettiginde ben vermesem istemez yani ama artık uykuya dalarkende emzık kullansın istemiyorum 1 yaiına gelmeden bıraktırıyım dıyorum ilerde daha cok baglanmasın dıye nasıl yöntemler var ?