Tahannesi25 Önceden göğsüm daha şişkin ve dolu gibiydi şimdi ise yumuşak sütüm azaldı mi acaba , yoksa normal mi , şişkin göğüs daha mi süt doku oluyor bunun la alakası varmi ,
Meti Tahannesi25 ilk zamanlardaki şişlik zamanla geçiyor yani meme yumuşak olsa da eğer bebeğiniz emince yutkunma sesi geliyor ve çişli bez sayısı ayına uygunsa yeterli süt vardır.
Tahannesi25 Meti sesler geliyor aslında bez sayısı da normal bakmıştım , illa şişkin olmasına gerek yok yani
Sedonay Tahannesi25 yumuşak memedeki süt yaplı süttür canım yani memelerin terbiye olmuş yumuşak olması çok normal bebeğine yetecek kadar aüt üretimi yapıyor memelerin
Meti Tahannesi25 ben de hep bu stresi yaşamıştım artık meme şişkinliğim yok kesin sütüm azaldı dediğim her an azıcık sıksam süt gelirdi yani memenin büyüklüğü ve şişkinliğinin süt miktarıyla alakası yok içiniz ferah olsun 🌸