Merveyavuz Ben başından beri 2 saati geçirmeden değiştiriyorum. Kakalıysa zaten hemen değiştiriyorum. Hatta bununla ilgili önceden ben post açmıştım çok mu sık bez değişimi diye. Herkes çok olduğunu söylemişti. Ama ben yine aynı şekilde 2 saati geçmeden değiştiriyorum 💜 5.5 aylık bu arada