Atesduygu Kovid karantinasındaydık bebeğimi ilaç kullanırken emzirmedim 15 gündür emmiyor bugün sağmaya çalıştığımda tabiri caizse sümüksü bi yapısı vardı sütümün bilgisi olan var mı bu konuda bebeğime zararı dokunur mu
MucizeKalbim Atesduygu keske ilaçları kullanmasaydiniz bende geçirdim ama ilaçları icmedim..sutunuz kesilmemis iyiki ama yapısını belki ilaç bozmuştur..hic duymadim daha önce
Eeisitan Atesduygu ben covidli doğum yapmıştım hastanede yattım ilaçlar bittikten 5 gün sonra emzirmeye başla demişti hastaneden çıkarken hemşire öyle başlamıştık biz
Atesduygu MucizeKalbim bebeğime mama takviyesi yapıyordum ve çok ağır atlattım o yüzden kullanmak zorunda kaldım sütüm geliyor ancak ağız sütü renginde rengi ve yapışkan bi yapısı var maalesef 😔