Nerminygt1 Ben bir ay önce normal doğum yaptm fakat doğum sonrası hemen işhal oldum ve hala devam ediyor.. böyle bi durum yaşayan var mı
Gulsen4224 Nerminygt1 genelleme kabızlık oluyor ishal senden duydum aslında bi yönden iyi kabızlıktansa
ikiartibirfilm Nerminygt1 Bir ay boyunca hala devam mı ediyor 3 günü geçen ishalde doktora başvurulması gerekiyor ilk zamanlarda antibiyotiğe bağlı ishal gorulebiliyor ama sizin bahsettiğiniz ishal çok uzun
Nerminygt1 Acile çıktım bağırsak düzenleyici verdi.. emzirdigim için ilaç zor doktoruma söyledim dahiliye görün dedi ona gittim o da enfeksiyon hastalıklarına gönderdi..