Kızlar göğsüm çok doluydu kuzum uyurken sağdım 100 ml kadar süt saklama poşetim yok biberona koyup sıkıca kapattım bu şekilde ne kadar süre dolapta muhafaza edebilirim? Yarına kadar dursa bozulur mu acaba? Yapacağım pürelere koymayı düşünüyorum yarın birşey olur mu süte?