AsilZeynepp GoldenRose salgin galıba benim kizim kışın bile hasta olmaz bunyesi kuvvetlidir 3 gündür ateşi 38 39 kotnrol altina aliyorum surekli
Senaege Ssssraa benım oğlumda üç dört gün ateş ve arkasından balgamlı öksürük var inşallah bir an önce iyileşirler geniz akıntısı ve balgam için ne yaptınız acaba bu şimdiden teşekkür ederim
Ssssraa Senaege zeytinyağında sarımsak bekletip yağından sarımsağın almadan ayak tabanına sürdüm çok çok iyi geldi. Tavsiye ederim
GoldenRose Ssssraa gece sürüp çorapla mi uyguladınız merak ettim de . Bir de hakiki zeytinyağı mi çünkü bizde şu anda marketten aldığımız zeytinyağı var 🤔
neslihan-87 GoldenRose 10 aylık bebeğim bayramın 1.günü ateşlendi doktora gittik boğazları iyi birşey yok dedi.Hafif balgam ve burun akıntısı var ve dün gece sabahladık yine ateşten.Anlamadım bende 38.7 yi buldu dişmi diyorum acaba
GoldenRose neslihan-87 bizim ateş gece 2 ye kadar sürdü şükür şu anda ateş yok ama öksürük başladı. Bi de ben de hasta oldum boğazım agıruır burnum dolmuş ve halsizim çocuklardan geçti muhtemelen 🤒
Rikaa GoldenRose korona geciren bebeklerde Mis C sendromu oluyormus en belirgin ozelligi direncli ates
Mom727272 GoldenRose ya ben ekşi sözlükte baktım şimdi mis c sendromuna. Allah korusun Corona geçiren çocuğunuz varsa ateş varsa mutlaka götürün diyor, geç kalınırsa tehlikeliymis. Lütfen götürün ve bu sendroma bakılsın bir, Allah korusun.
GoldenRose Mom727272 covid ’ten sonra yine böyle oldu aynı şekilde inatçı bir ateş. Tüm tahliller tertemiz çıktı karin ultrasonu bile çekildi o da temiz çıktı. 2 hafta ishal kusma iştahsızlık oldu. 3 defa serum yedi 1 defa da iğne yedi . Sonra kendiliğinden geçti gitti.
Ssssraa GoldenRose evet hakiki, öğle uykusunda da sürüp uyuttum gece de aynı şekilde. Hatta siddetliydi gündüz de sürdüm çorabı giydirdim ayağına terlik giydirdim kaymasın diye
pamuksekerinannesii GoldenRose salgın var 6. Hastalık diye dün 3 arkadasımın bebegi acildeydi geçen ayda 3 sefer kızım 40 ları aşan ateşle hastanedeydi salgın var malesef
pamuksekerinannesii GoldenRose bitmez felaketlerin ardı arkası kesilmiyor 3 yıl içinde dünya cehenneme döndü depremler yangınlar covid hastalıklar sel felaketleri yağmur felaketleri bitmez biz insanlara iyi oluyor Ama ne için yaşadıgımızı unuttuk hepsi bizlere işaret bana göre umarım hepsinden tez vakitde kurtulur güzel bi dünyaya kavusuruz
GoldenRose Mom727272 sendrom olduğunu zannetmiyorum çünkü diğer belirtiler yok ateşi de düştü öksürük kaldı
Bsrumt55 Evet salgın var lütfen çocuklarınızı dışarı çıkarmayın kalabalığa sokmayın havadan bile bulaşıyor 40 derece ates2 gün düşmesi serum ve iğneye başladık ateş kusma
Rabia_solmaz GoldenRose merhaba bizde ateşle geldik idarar yolu enfeksiyonu çıktı şuan hastanede yatırıyoruz çok geciktirmeden götürün derim.
Minnakseven GoldenRose merhaba nasıl oldunuz bizim de bugün başladı 39a çıkıp çıkıp iniyor sayenizde salgın olduğunu öğrendim
GoldenRose Minnakseven merhaba .ateslerı düştü çok şükür az öksürük var . Somra ben de hasta oldum 2 gün ateşim düşmedi boğaz baş ağrısı ve burun akıntısı hafif öksürük oldu. Dün gece de tamamen koku gitti şu anda koku yok sanırım covid oldukbız yine yeniden 😒😒