Diclenur_00 Selam kızlar 2 ay önce dogum yaptım bugün tam 2 ay 1 günlük olduk normal dogum yaptım sarı akıntım daha kesilmedi arada koyu bir şekilde kanda geliyor ne zamana kesilir yada korkulacak birşey warmıdır 😶😔
Diclenur_00 Bebekfirarda aynen 😑 yaa napcam bilmiyorum artık normal dogum tramvasıyla alttan muayenede olmak istemiyorum