Minikmucizemmmm66 Kızlar trendyolda hepsi burada vs mama getirttiren var mı Aptamil kullanıyoruz baya bbi zorluyor bizi internetten çok uyguna güvenilir mi acaba
Fatmaaa22 Minikmucizemmmm66 geçen gün bu muhabbeti eşimle yaptık. Açıkçası ben güvenemedim 10-20 lira ucuz olsun diye bebeğimi riske atmak istemedim içine her şeyi koyabilirler.
minnostospik Minikmucizemmmm66 ben trendyoldan sürekli alıyorum. Bebelac gold ambalajında aynı geliyor.
Ikrazumra19 Minikmucizemmmm66 ben ilk kizimada internetten aliyordum 2.kizimada hala internetten aliyorum hicte sorun yasamadim aptamil kullaniyorum
sarilokumumm Minikmucizemmmm66 aptamil kullanıyorum bende trendyol expressten istettim geçenlerde hangisi indirimli olursa getir iste gelsin trendyol duruma göre getiriyorum tarihleri ileri tarih oluyor zaten sorun olursa açmadıkça iade olur diye düşünüyorum artık anlaşmalı eczaneden alıyorum 900gr 117
Lidya-t Sürekli internetten alıyorum Aptamili hiç bir sıkıntı yaşamadım .Zaten böyle bir durum olsa şikayet edilirler hepsiburada Trendyol bu konuda hassas sattırmazlar bu firmalara
Gigyyy Minikmucizemmmm66 Trendyoldan alıyoruz hep ,eczane olan firmalar var oraya bakın derim ,sorun yaşamadım
Ceylanmmmd Trendyol da aldım sıkıntı yaşamadım daha sonra kendi yakınımdaki eczaneden aldım tarihler ambalajlar aynıydı , ayrıca Trendyol dan gelişi de yine ecza yada medikal firmalardan geliyor
JackDaniels Minikmucizemmmm66 Birebir arkadaşımda gördüm bizim mamadan internetten almıştı resmen aradaki fark belli oluyordu. Böyle şeyler eczaneden alınır 5-10₺’den kısacağım derken çocuğunuza yazık etmemelisiniz.
Dmt-01 Minikmucizemmmm66 trendyoldan n11 den hepsiburadadan hepsinden aldım yani mama hiç sıkıntı yaşamadım hangisi indirimliyse ordan aldım ama alırken satıcıya filan iyice baktım puanı kaç yorumları nasıl diye
Hamza123 Minikmucizemmmm66 ben mama vitamin vs şeyleri o sitelere güvenemiyorum sadece e bebeğin online sitesinden alıyorum bulunduğum şehirde e bebek olmadığı için