Bireylulmeselesi02 olur mu öyle şey… İnanın yetersizlik değil bu. Bizler de insanız. Anne olabiliriz ama insanız.
O kadar yoğun bir enerjiye sahipler ki maşallah, hiçbir şekilde atamıyorlar o enerjiyi. Bizde de tam aksi enerji hiç olmuyor haliyle. Gerçekten dengelemek mümkün değil. Yorulmak, bazen sıkılmak, hatta bazen yeter demek tamamen insani şeyler. Yetersiz değiliz hiçbirimiz, sadece insanız. İnşallah geçecek bu zamanlarıda.🙏🤍