Benimki de ayye diye ağlıyor bazen bana bakarak ama dilbilimi okumuş biri olarak söyleyebilirim ki bebeğiniz gıgıldama döneminde ve refleksif olarak bu sesleri çıkarıyor ☺️ Ama insan çok duygulanıyor gerçekten anne diyecekleri zamanı düşünemiyorum bile 😍