Smyb41 bence sütünüz varsa hiç diyet yapmayın yiyebildiğiniz kadar yiyin ben işe başladım bu yüzden sütüm yok denecek kadar azaldı. Sütüm azaldığı için de psikolojim alt üst oldu bebeğe mama verdiğimiz için vicdan yapıyorum kendimce. Sütünüzün olmaması bir kaç kilo fazlasına göre daha kötü bence