Caganbey Yenidoğan göz muayenesi biraz zahmetli oluyor anne açısından. Ama anneyi mecbur bebeği tutmak için içeri alıyorlar. Kim almıyor dedi.
Önce çağırıp göze damla damlatıyorlar, bir on onbeş dakika kapıda bekliyorsunuz. Sonra doktor karanlık odada ışık tutarak gözlerinin içine bakıyor. Aslında bir zorluğu yok ama bebek o anda kafası sabit tutulduğu, ve gözleri açıldığı için ağlıyor. Yani biz yaptırırken çok korktuk çünkü içeri giren bebek ağlayarak çıkıyordu. Kızım da ağladı, dediğim gibi gözlerini açıp bakılmasından ve kafa tutulmasından dolayı rahatsız olup ağlıyorlar. Umarım çabuk geçer