Merhaba sevgili anneler bir yaşında kızım var ilk doğumum normal doğum yaptım 12 saat suni çektim doğum sırasında da bacaklarim çok gerildi ve çok bastılar bı bacağımı nerdeyse üç ayda zor bastım ama yılı gelmesine rağmen hafif zorlamada bile çok acıyor afedersiniz ağda yaptirmaya gittimde bile tam açamıyorum utanıyorum sanıyorlar ama çok ağrıyor kasılıyor normal mi bı doktora görünmek gerekiyor lütfen görün