Hanımlar kızımın bacağı alçıdaydı 1 ay. Belki ondan geriden geliyordur bilemiyorum ama doktora şu anlık gidemediğim için bebişi 10 aylık ve daha büyük olanlara danışmak istiyorum 😇
bebişim daha emeklemiyor, döne döne yuvarlanıyor, karın üstündeyken bacaklarına doğru sürünüyor popo tarafına kendini kaydırıyor yani. Desteksiz otururken sinirlenince veya bir anda kendini geriye sağa sola atıyor sanki desteksiz oturamıyormuş gibi. Adım atma, bir yere tutunarak ayaklanma vs yok henüz.
sizinkiler de benzer durumda mı? Umarım yalnız değilimdir 🤍🌿
her bebeğin gelişimi kendine özgüdür biliyorum ama ben yüreği işte♥️ Yazın bana olur mu💕