Iyi geceler anneler selamlar.bi sorum var başarmadigim belki hassas yaklaştım bu zamana kadar ilk evladim diye ama biraz oneri almak istiyorum sizdencocuga sınır nasıl koyuyor sunuz hayır kelimesini anlıyorlar mi ay olarak 17 20 ay arasi olan anneler. Hareketliler oldukca .ofkeli oluyorum sabirsiz aMa daha sakin düşünunce dedim yapabilirim bende. Basarmam lazım. Dediginizi anlıyor mu dediginz lafta çocuğunuz? Oglum yapma acir biyerin dusersin deyince merakla bakıyor ısrarla yapıyor mesela bu demek mis ki yapmayi yap anlayıp annemi anlamıyorum ben eğlence hali oluyor cocuk dilinde. Mesela. Hassasım sesim sert olmuyor ama annem de der sesin çıkacak anlasin anne olan benim söz gecirmem lazim tabi..benden henuz cekinmesi yok oğlumun ama algılıyor kimi zmaan ofke olup yere atinca kendini ama mis gibi çocuk .. sahiden yanlışı konuşmamak ile yaptık iletişim ilac aslında..anlıyorlar. sınır koymak adina hayırları bilmeleri lazım..tekrar etmemek bi bakyorum yine yapmış ustune gidiyorum sanırım yapmamam lazım kendi akışına girer umarım. Agladi kucak aldim nazlandi ama anladim hataymış. Rvet hayırlari bilmesi lazim oglumun .dikkat edcem sanırım burda cok kisi ilgili oldu bana glince oglum rahat ciddiye almadı beni.dedigini hep yaptırmaması icin ne yapmam lazım ki anlasin .aglamasin hep 2 yaş sendrom mu yakin bilemedim ki 18 ay olcaz gerçekten zor bu çocuklar..sabir bize…umarim anlamışsınızdır mesajımı.