Merhaba arkadaşlar bebeğim 15 aylık oldu. Bu ay kontrole gidemeyecegiz gibi . Bu ay için önemli ve takip edilmesi gereken bir durum var mı acaba? Kontrole giden anneler doktorlarınizin özellikle belirttiği beslenme ya da sağlık konusunda bir şeyler var mı?