Benim kızım 2bucuk yaşinda biz başlayalı 2bucuk ay oldu.ve hala ortalıga işiyo bazen .büyük tuvaletini tuta tuta kabız oluyo.büyükte çok sorun yaşadık.kendi lazımligina alıstı başkasına gitmedi.ondada baya ugraştım.daha yenj yeni normel wc gidiyo.yani çok zor bir süreç beyinende fizikselde çok yordu