Merhabalar sevgili anneler internette arattığım ve hiç sonuç bulamadığım birşeyi sorucam sizlere? 7 aylık kız bebeğim var iğne vurulurken, karnı acıkınca uykusu geldiğinde hiç ağlamıyor. Buda beni korkutuyor. Şimdi diyebilirsiniz ağlaması daha sorun diye ama hiç ağlamaması da bende endişe uyandırdı sormak istedim başına gelen var mı ?