Kızlar çocuğum 6 aylık sanırım salgın varmış dünden beri burnu hafif tıkalı hırıltı var öksürük yoktu serum fizyolojikle burnunu temizledim serum genzine kaçtığı için sanırım öksürükde başladı balgamlı gibi öksürüyor ama fena öksürüyor o öksürürken içim acıyor sanki ben zorlanıyormuşum gibi ve burun tıkalı hırıltılı bi fikri olan var mıdır sabah doktora götüreceğim