Kızlar merhaba. Oğlum bugün itibariyle 7 aylık oldu. Ek gıdaya geçmeden evvel kesinlikle bağırsak problemi yaşamıyorduk. Gayet düzenli bi kakası vardı. Ama ne zamanki ek gıdaya geçtim çocuğum kakasını yapamaz oldu. Günde 2 öğün ek gıda veriyorum. Bi öğünde meyve varsa diğerinde sebze olması için uğraşıyorum. Bazen sadece meyve ya da sadece sebze tükettiğide oluyo. Aynı zamanda beni bolcada emiyor. Ama gelgelelim kaka yok. Bazen 2 güne bazen 3 güne bir yapıyo. Ben nerde yanlış yapıyorum. Var mı bi önerisi olan ya da başına gelen. Ağrısı var gibide durmuyo çok hareketli ama benim içim içimi yiyor??