ebrugorgel hayır işte kızarıklık mesele değil benim için kafasının orta kısmında ağladığında felan şişlik oluşuyor nohuttan biraz daha büyük ıkındığında felan ortaya çıkıyo ama hemen anında geri iniyo saniye bile sürmüyo yumuşak dokusu var dokunuyorum acımıyo galiba acısa ağlar