Burcakk canim bende senin gibiydim, bebegime sutum yetmiyordu, mama verdim ama inan bana kimseleri dinleme yok iste mama verme falan diyéler cok oluyor. Bana da soylediler, ama emin ol ilk cikan sut en onemlisi onu ictiyse rahat ol sen ben 3 ay emzirdim ama ikinci aydan sonra baktim geceleri cok acikiyo ve sutum yetersiz o zamanlari mama vermeye basladim, cok cabuk kilo aldi, cokta saglikliydi.. doktorumuz da cok saglikli bir bebek boyle devam edebilirsiniz demisti, 3 ay emzirdiktzn sonra komple mamaya geçtik biz ve hic pisman degilim, bebegim suan 9 aylik hersey yiyo sutunude iciyor hic ek gida problemi yasamadik hic hastalanmadik cok sukur, demek istedigim merak etme sutunun yetmedigi yerde mama ver cocugunun sagligi icin doymasi icin