Nur006 Sezaryen sonrasında bikini bölgesi ağda yaptıran var mı ? Ne kadar süre sonra yaptırmak daha doğru? Tatile gideceğiz nasip olursa o sebeple yaptıracağım ve 1 sene olacak sezaryen doğum yapalı. Açıkçası biraz endişeliyim
Gulsurmeli Nur006 Ben1 aylık olduk ağda yaptırdım bikini bölgesine herhangi bir sorun yaşamdım yaram falan iyi durumdaydı. Ama tabi ki doktorum 8 hafta sonra demişti. En iyisi doktora sormak sanırım.
Cancansmom Nur006 1 yil gecmis artik dis yuzeyde bir sikinti kalmamistir. Ama bence bu tip sorulari doktorunza sorsaniz daha iyiour.
Brcdrnlila Nur006 merhaba bebeğim ben bebeğim 5 aylık olduktan sonra buz lazere gitmeye başladım jilet almadım öncesi ağda ile aldırdım hiç sorun yaşamadım dikiş bölgemde
Melin16 Tazeanneg kesi ve dikiş daha fazla oldugu ıcın olabilir mi ve tüylerin baslangıcından kesi atılıyor yani mantıklı tedirginlik aslında ama onun cok uzun süre geçmiş oda ayrı ama aynı seyi bende merak ediyordum cünkü.
ilkgozagrimm Tazeanneg normal dogum olmasada kocaman bir kesik ve dikiş var 2 yıl oldu hala korkuyorum yaptırmaya bu yorumunuz biraz saçma geldi